FRÅN OCH MED DU, OCH DU OCH DU!


jag påväg mot stan förut ute i kylalalan


käka på spicy hot med clara, ida och dullie innan vi 4 drog vidare till konserten, dullie och jag på bild!


clara, dullie och ida i kön.


ida och jag i kön.






















§
KLOCKREN OSKAR LINNROS, BARA NJÖT! Sjukt grym alltså, finns hundra bilder till men haha, aa..

Mitt tåg var försenat en timma så tog taxi hem .. Har tittat igenom bilderna NÅRA gånger sen jag kom hem men nu är det dags att sova, tillbaka till verkligheten så att säga... Skola kl.10 imorn, WEI!

är hon inte dum i huve eller?
jag sitter och pratar med jesper i mobilen samtidigt som jag skriver det här, SARA försöker sno MIN data för hon inte orkar starta SIN egen, sen säger jag att jag inte vill att hon ska ha datan och snor tillbaks MIN data, så snor hon MIN mobil och säger att då ska inte jag prata med jesper, HUR FUCKING JÄVLA STÖRD? fyfan

/MATILDA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0