change'em



Looken från imorse, dö trötttttttt!

Jesper var min kund iskolan idag, slingade hans hår, shamponera och klippte lite, jag vart nöjd men inte han kanske ha ha..
Efter de när jag sluta vid 1 typ åkte vi hem till mig, lagade mat och sen kom pappsen , jag klippte hans hår med och får löning imörn  ;) Åkte till min käre pony senare och nu ser jag bästa desperate housewives på 5an med sara och älskling!

Mami gör favvo maträtten och sen blir de plugga lite på hår-prov tills imorn! PUSS /MATILDA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0