Blir en spaweekend i helgen!



Älskling ringde nyss och sa att han bokat! Dock blev det inte det hotellet i Stockholm för det var fullbokat buhu.. så vi valde att vara på Tranås spahotell. Har hört det är bra, någon som varit där? Ska bli underbart  med my love. Vi firar ett år! Snart är det Desperate housewifes och jag har marabou, tvilling och en luddig hund by my side. 

UPDATE: Svar på en kommentar som jag tyckte var rolig!
sanna om Ibland får man lyxa till det lite / Sara:
fråga: Hur har ni råd med det egentligen? det måste ju vara SJUKT dyrt och varken du eller chrille har väl jobb? Har ni kanske rika föräldrar som skämmer bort er? haha! :) Härlig blogg!!! KRAM

          svar: Det är ju inte billigt att åka på spaweekend, spabehandlingar, 3 rätters, relax med pooler och rum. Varken jag eller Crille har jobb nej men vi har snälla föräldrar som ska betala detta! De är inte rika haha men både min familj och hans familj har så vi klarar oss gott å väl! Tack så mycket och Kram på dig med tjejen! :) / S.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hår det på ungefär? :)

2010-12-01 @ 10:53:32

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0