Bilder från idag / Sara


jag!


milla och tilda!


snögg milla!


millas pappa gjorde pannkakor åt oss hihi!


matilda och jag som ligger och softar i millas säng och ser grey's anathomy!


våra godsaker för kvällen!

Okej.. vi tog en mysig fika på waynes med mycket prat osv. vi planerade upp kvällen så det blev att vi bestämde oss att vi ska sova hos milla inatt. så sitter här hos henne med de två puckorna som masserar varann här i millas säng. hatar fötter btw. Jag följde med milla till hennes stall och så mocka vi åt hästen osv. mysigt i stall, jag älskar hästar! milla och jag gick och handla godsaker sedan och sen kom tilda hit, vi käka pannkakor och har sett bra tv och pluggat till mitt matteprov imorgon.. suck! nu ska jag roa mig lite med de här töserna, vi ska se PH dessutom! vi tre ihop aså haha löööve it. ♥

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0