All the things i deserve for being such a good girl


Sara , jag och Jessica påväg in till stan!


Sara och jag!


haha jessica på rese, lite vi skrattade när en gubbe sa till henne"ursäkta du blöder" och pekar på hennes knän ;)


jag och Sterner i väntan på bussen ut till lokalfesten! (lägg märke till röken jag puffar)


Jag och Amanda utanför lokalfesten!


Utanför lokalfesten!


Anton och jag utanför lokalfesten!


Julia och nån utanför lokalfesten!

Inga mer bilder knäpptes av mig igår tyvärr ..
Jag och mina tjejer var på lokalfest (halloweenfest, körde på min städerskadräkt igen) ute i östra stenby , helt grym kväll enligt mig, hade så jäkla kul!
Trots kylan inpå natten krossade inte de kvällen. Var hemma runt 3 inatt och jessica och jesper sov hos mig. Jessica har åkt hemåt och jesper ligger i soffan och sappar kanaler heeh.

Ska till stallet nu (tävla imorn), FAST IKVÄLL KÖR VI IGEN! Men vi hörs ju sen :) Pusss / MATILDA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

JA MEN ÅH VA COOLT ATT DU RÖKER.. haaaaaaaaaahah........

2010-11-06 @ 16:57:01
Postat av: Mysiseen!

fina kort :D

2010-11-07 @ 16:02:26
URL: http://mysiseen.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0