When i look at you


Nemen titt vilke gammal bild. Härligtvärre! im in the centre of the ring ..

Nu ska jag ta och sova! Eller jag ska iallafall lägga mig i sängen, får se om en pojke kommer till mig, myysigt isåfall!
Morgondagen ser jag lite fram emot faktiskt, bara vädret är positivt så är jag glad. Har håltimme från klockan 9.40- 14.00 somsagt, så jag ska kanske träffa Jesper och Hannes! Om vädret blir bra så blir det så jävla underbart. Ushh ja.

Imorgon ska jag också även köpa bikini & brillor tror jag, får se. Jag är himla shoppingsugen, och pengar har jag fått så vad väntar jag på? Haha. Eller det är mer att jag vill ha saker, inte att gå på stan och köpa dom för de är tråkigt tycker jag haha. Bättre att beställa egentligen!

Och herreud vad jag lyssnar mycket på Miley Cyrus. Hon sjunger så himla fint tycker jag. Så söt och har jättebra sånger!


Miley Cyrus- When i look at you

Vissa scener/ ställen är ifrån Filmen - Last Song med Miley Cyrus. Killen är även hennes riktiga kille!

/Evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Marquiz

Miley will be visiting Habbo Hotel tomorrow, Thursday 3rd June, for a live webchat at 11am UK time.



Further details here - http://www.habbo.co.uk/articles/1130-chat-with-miley-cyrus. Please make sure you direct all your local fans to get involved.









2010-06-02 @ 17:12:28

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0