SVAR PÅ FRÅGESTUND




Anonym om buy it use it break it fix it:

  • vad har du för maskara?

    (Matilda) - telescopic clean definionation.

madde om till ifk match nu / sara:

  • funderar du på att färga tillbax till mörkt sara?

    - jag har mina funderingar och tycker att jag passar i mörkt hår med. men känns så tråkigt i sommar att ha brunt, fast jag tycker det är snyggt på andra i brunt hår och en bikini på t.ex. men jag kommer nog färga det brunt snart igen framöver!


jag i mörkt hår i vintras.

emilia  (.) om lite frågestund?:

  • har ni snattat nån gång ??

    - Ja, vem har inte? Men det var läääängesen.

Anonym om lite frågestund?:

  • hejhej, färgen Sara hade i håret i sommras, typ brunt med ljusa slingor i , vart köpte du löshåret? var det i den färgen när du köpte eller har du färgat? för jag har den färgen och hittar inget bra löshår till. jätte bra blogg :)

    - hej! jag köpte mitt löshår på www.tajmahal.se du kan googla det. köpte det brunt med ljusa slingor. men la i lite mer ljusa slungor när jag fick hem det. med summer blond färg. as bra!!

Anonym om lite frågestund?:

  • Måste bara fråga vart Sara har köpt klänningen från inlägget: 2 Outfits / Sara
    Skulle betyda om ni berättade :)

    -


klänningen är från monki. kolla min kategori "saras outfits 2010" så ser ni hela klänningen!

lisa om lite frågestund?:

  • väx upp och komentera med ditt namn istället..
    frågan: vilken linje ska ni gå/ vilken skola? :)

    - Evelina går redan på gymnasiet i 2:an (Ebersteinska, bästa skolan förövrigt..), linje- ns (natur/samhäll) :)     

- sara ska börja john bauer gymnasiet efter sommaren. hotell-resturang!

- matilda ska börja på plusgymnasiet efter sommaren. stylist!                                      

Anonym om godnatt..:

  • Har du någon pojkvän evelina?

    - Nepp ;d

Bella om godnatt..:

  • Vem är hon hanna som du (evelina) rider hos hela tiden? Är det någon duktig?

    - Hanna klensmeden. Japp hon är duktig, bästa junior (upp till 18 år & hon är 16) i Sverige. Kan vara världens jobbigaste unge men även världens bästa! Puss på dig hännie.



    Dagens outfit på Coco- Chanel hos Hanna.


Efter bion ''farsan'' med Hanna

rebecka om lite frågestund?:

  • Vad tycker ni om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?

    -Ingen utav oss tre har tyvärr läst den, så kan inte svara på frågan!


kungen om

  • hur många besökare har ni? ;)

    -Nu har vi runt 500 söndagar upp till 1000.

Anonym om lite frågestund?:

  • Har ni riktigt hår eller hårförlägning? :)

    - Hårförlänging och riktigt hår ;). Dock är det flera bilder när ingen har löshåret på sig i bloggen!

 
Första bilden: Äkta hår.    Bild två:  Äkta och oäkta

Anonym om lite frågestund?:

  • vilka affärer köper ni oftast i på stan !? ;o<3
    Oh sen . hur länge håller ni eran trippeltång i håret ( liksom hur många sekunder på ett ställe :o !)<3

    - Nästan alla, h&m är bra för de som verkligen ser hur vissa kläder kan matcha med annat då h&m har väldigt mycket bra kläder, både kill&- tjej. Annars Monki, bikbok, knappt Gina, mq, allt!  Ni får shoppa med oss våran dag ;) Trippeltången, ehm let us think.. 4-5 sekunder/ ställe (beror dock på hur hårda ''krusningar'' man vill ha. Jag föredrar lösare i mitt (Evelinas) hår så, 2-3 sekunder/ ställe!

Anonym om lite frågestund?:

  • har någon av er något emot homosexuella?

    - Nej 8)

berta om Empire State Of Mine:

  • tycker det är väldigt tråkigt att du, matilda och sara inte är med varandra lika mycket, var roligt att läsa om alla era äventyr tillsammans, nu är det äventyr var för sig :P

    - Jo de tycker jag med men så är det och så kommer det nog att bli framöver med! / Evelina
    - jag tycker det är synd och också väldigt tråkigt. jag hoppas att det blir mer att vi ses osv. för vi är riktigt bra kompisar! / sara


matilda evelina sara

Anonym om dagens outfit / sara:

  • lite frågor till evelina!!

    1.vart har du köpt ditt löshår?
    2. hur mycket köpte du för att det skulle bli sådär tjockt och fint?
    3. fäller det mycket hår!?

    - Jag köpte det på Rebeckas i stan, jag köpte mitt för 1200 :- vet inte hur mycket men det är skitdåligt faktiskt. Det fäller inte mycket hår men det går av snabbt. Jag blandar med ett hår ifrån Rapunzel (internetsida) tror jag att det heter? Och det är SMÅ clips som är mycket(!!) bättre, håret håller även längre i längden men fäller tyvärr lite mer. Där är håret billigare har jag för mig också.

Anonym om minnes-10 & hos patrik 1,5:

  • hur kan era päron låta er supa? och ni stannar på fester till 7 på morgonen, och dom gör inget?
    dom flesta har ju en tid dom ska va hemma, typ 1... ni är typ extrema :o
    asså inte illa menat, skulle också vilja ha det så. men hur resonerar era föräldrar? vill nämligen försöka övertala mina att släppa lite

    - (Evelina) Mina litar på mig, jag har alltid fått göra vad jag vill med allting.
    - (sara och matilda) vi hade en tid vi inte fick göra någonting för våra föräldrar för att vi betedde oss så himla dåligt, hörde inte av oss och va borta några dagar. men sen vände vi på allt, kom hem den tiden vi bleb tillsagda, skrev vart vi var och ringde så dom inte ens behövde höra av sig! dom litar på oss nu till hundra. och vi kan säga att vi festa till 7 på morgonen bara dom vet att vi mår bra och vad vi gör. det är så himla bra, vi älskar dom.

 
Första bilden är ifrån Nyår. GOSSSH efter 1 liter vodka var jag gó & glá!
Andra bilden är ett par år gammal på Bea och mig i östra stenby? Galet.. haha kolla våra hår..

Anonym om dagens:

  • två frågor:
    är det där ditt riktiga hår evelina?
    och öööh evelina du borde skaffa en egen blogg tror att du skulle komma långt. den är nästan du som gör bloggen intressant etc

    - Lite av det ;) ne men jag har faktiskt långt hår utan också. Haha tackk, känner mig intressantast, nice! 

    :) om strippstången och jag:

    • hur gamla är ni tre ? :D 

      - Sara är 16, Matilda 16 & Evelina 18 i oktober.

    Ida om sweet fika / sara:

    • Jag fattar inte riktigt bor ni alla i norrköping ? :S
      Btw: Älskar eran blogg :D

      -Japp det gör vi! Tack så mycket Ida! :)


    Några mer frågor?
     ;)


Hottemptations Kommentarer
Postat av: emilia

hur mycket pengar får ni i månaden? ni käkar ute typ varje dag ?

2010-05-30 @ 22:55:24
Postat av: mysiseen!

Vilken textstil har ni på bloggen ? :)<3

2010-05-31 @ 20:30:36
Postat av: Anonym

kan inte ni göra ett sminkinlägg?

2010-06-01 @ 19:08:21

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0