pub & bio

Hej hallåå

Bloggningen ifrån min sida har varit mycket seg. Och jo klart jag har bortförklaringar. Torsdags- sov inte hemma, fredags (igår)- kom hem runt midnatt med migrän, så jag la mig och sov bara!

Men i Torsdags träffade jag Said och Sebastian i stan. Vi satte oss på coffe house och drack kaffe och pratade i hela tre timmar! Runt 8 hade caroline tagit en taxi till stan så jag mötte upp henne sen gick vi och köpte biobiljetter (last song) och godis! Bion var riktigt bra faktiskt, kom hem till carro runt midnatt och somnade på direkten!

Igår åkte jag Caroline och Jesper in för att sätta oss på en pub/ Café. Vi beställde in lite drinkar och popcorn! Riktigt gott. Sara kom in en snabbis också.


BILDER

mee


sebastian och said





snyggmin



jesper (matildas boyf.) och jag!


caroline och jag


jag och sara

btw -3 kg. YES!

puss/Evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

har hört att jesper & eve var tillsammans innan tilda o han blev det. sanning eller bara ett dumt rykte?



:)puss på er och på en bra blogg.

2010-05-15 @ 17:09:33

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0