keepingupwiththehottempt.

godmorgon!

Jag vaknade för några timmar sedan och det regnar massa ute! Vi låter moder jord göra sitt och efter regn kommer solsken, eller hur? Så idag blir det att ta med sig paraply till stan troligtvis, dock vet jag inte vart jag har alla för jag glömmer dem överallt!

Jag har styrketränat på morgonen, träningsverken släpper aldrig känns det som!  Tänkte även gå ut och springa men jag känner inte för det när det regnar så mycket. Torsdag iallafall och vad har dagen att erbjuda? Lite fika och lite Bio kanske? Det får vädret avgöra! 


once again

/E


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0