tivoili och fem må / sara

inatt sov crille och bella hos mig efter valborgfriandet. kom hem runt 3 inatt.. haha!
vi chilla på förmiddagen, jessica kom även till oss så fixa vi oss! mötte upp matilda och jesper istan. så drog vi allihop på tivoli :D hade skit kul, älskar nöjen! fina vänner plus pojkvän också. ni såg att min pojkvän crillllle gjort ett gästinlägg här nedan. herregud så gullig han är, jag älskar honom verkligen och vi har 5 månader idag  ♥
vi har ätit mat med hans familj ikväll och nyss sett på en hyrd skräckfilm, vi har två till hyrda filmer så blir nog kika på dom med. ni får ha det bra här kommer lite tivolipics som jag tagit från bellas blogg från idag ;)


jesper, crille, jag, matilda och jessica! bella som tar  korten ;)


jessica och jag.


jessica och jag .


jag och jessica, remmar så jäkla gott var vi tvugna att köpa of course hähh.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: bella

sv till matilda: du kanske ska börja tänka lite nu, eller vad tror du? ;) sånt fall ser du ut som en söt liten pappa <3

2010-05-01 @ 23:46:19
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0