some thoughts

Lite tankar

För det första: Jag klickade in på dessies.se för första gången på riktigt länge nyss, och herregud vad härliga sommarbilder & videos. Hon är en skön prick hon dessie!

Sedan tycker jag att det är synd att jag sara och matilda aldrig är längre typ jag verkar vara den enda som tycker så? Vi kanske träffas lite över dagen 1 gång i veckan, knappt det. Det kanske är så att vi glider ifrån varandra? Inte vet jag, låt tiden bestämma helt enkelt. Känns bara så konstigt för att jag kunde säga allt jag kände men nu? Nae INGEN vet vad jag mår mest dåligt över nu kan jag säga. Finns ingen jag kan prata med heller så, på med fejk-masken och kämpa vidare.
Om tre veckor är det faktiskt sommarlov, tre veckor!

Jag klarar mig, det gör jag alltid.
Tycker bara att det är synd. Det gör jag också väldigt ofta.


sara matilda evelina 2 år sedan!

/E


Hottemptations Kommentarer
Postat av: bääärta ;)

hoppas dom ställer upp för dig nu då! för vad annars har man vänner till?

2010-05-18 @ 22:23:39
Postat av: bea

Du vet att du kan prata med mig evelina fortfarande. du vet att du alltid kommer ha mig om de är nåt ju?

2010-05-19 @ 09:04:10
URL: http://beagidlund.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0