skönt med långhelg

Nu har jag haft helg sen i Onsdags, alltså 5 dagar. Imorgon börjar skolan igen med flera redovisningar och blablabla. Blir väl någon snabb fika med någon kanske? Tiden räcker inte till. Hur surt som helst! Jag har även visat upp lite hästar för Mira (mitt systerbarn), hon är jättenyfiken och sugen på ett par nya hästar till henne. Och jo klart jag ska fixa de!

Missa inte NORSKA HOLLYWOODFRUAR om en timme ungefär (klockan 21:00)
Jag tycker hollywood fruar generellt är så himla kul!


Mira och Ceasar (en ponny vi hade hemma för ett halvår sedan)


Just nu vill jag har godis, god dricka och ett par riktigt jevla bra biobiljetter!
Skulle sitta perfekt.. älskar ju godis..

Förresten. Har ni någon gång prövat att keka granatäpplen?
Be mamma köpa hem det och testa äta (de röda ''kärnorna'' som är i). Det är så himla kul och jättegott att äta! Mumms.


Det är även riktigt nyttigt!


/Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0