rockamackafon



tyckte om den nedersta bilden faktiskt. speciellt mina knän.. haha.

Och NEJ Hannes är inte min kille och kommer aldrig bli! Vi är bara bra kompisar och jobbat med ett projekt i 2 veckor med varandra, inlämningsdag idag och det tog vi en lunch på!

Visste ni att jag..

- har blivit mailad av Slitz?
- har min naturella hårfärg just nu?
- bor på en hästgård?
- har varit bland de bästa i Sverige i fri-ifrott?
- har lockigt hår naturligt?
- hoppade av skolan i 9:an?
- har gått ner 9 kg på en vecka?
- har fått en låt skriven till och om mig?
- har hela mina veckor upplanerade med allt?
- tackat nej till flera modelljobb?
- åker utomlands minst två gånger/ år?
- mår bra av ''rätt'' stress?
- älskar hästar mest av allt?
- har hål i naveln och läppen men aldrig haft i öronen?


puss/E


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har inte fått modelljobb?

2010-05-11 @ 09:32:18
Postat av: Mysiseen!

Finns din låt nånstans ? :D

Vill höra den !! (a'<3

2010-05-11 @ 18:57:57
URL: http://mysiseen.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0