mother fucker

SARA HÄR.

den här kvällen ska ha ett finger i röven.. asså damp ewrojferiofvherfk34åj.
skulle tältat med vännerna, vädret var dåligt så vi satt i kanske 5 timmar utan att överdriva på msn och tjabbla om vad vi ska göra.. fixar skjus men sen matcha den inte med när dom andra skulle komma med. och hit och dit. snyft. blev glad när grabbarna kom iaf hiih. efter skolan åkte jag till stan med jesper , kolla kostym sen följde han med hem hit så laga vi mat och såg film.. typ det jag gjort. saknar BELLA OCH JESSICA SÅ IN I BOMBEN! vi är beroende av varandra tror jag nästan hihi. fan fuckface och blabla. har matilda bredvid mig iaf. vi är tvillingar för er som inte visste det? ;)


jessica och jag i vintras hahah gud vad vi skratta där! xd


jag och bella två veckor sen tror jag. hahah seriösa ;)


miss u girls.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: JESSICA

miss u tooo. blev en himla ensam kväll utan er brudar :( ♥

2010-05-13 @ 00:39:45
URL: http://jessicahiltunen.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0