minneskonserten / sara

det var mig två dagar sen jag blogga, har inte hunnit faktist.

fredags så sola jag med crille sen åkte jag till theater baren med carro, eve och jeppsson.
lördags så var det minneskonsert (igår alltså) var sjukt härligt med vädret verkligen, för er som inte vet vad det är för något så är det minneskonsert för bob marley. en gpng varje år görs den hära dagen, då även kallebaah spelar som er flesta vet vad det är för ett band? Aja, sen blev det fest i smedby hos patrik med jessica, bella och matilda igårkväll. vi och boysen bada balja, parta och basta. kom iväg halv 6 på morgonen tror jag hahahaha. vi va på donken halv 7 imorse istan :O kom hem halv 9. inte sovit ett skit då. men jag somnade bredvid crille som låg i min säng redan och vakna sent i eftermiddag, såg film med han då men nu har han åkt hem :( väntar på lite bilder.. eve har ju våran kameraladdare så har ingen kamera eftersom den laddade ur för kanske 4 dagar sen. men mobilen har tagit lite ;)


jessica, matilda och bella på minnes igår!


lina och elin. sötisar!


jessica och emilia, cutiii!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan era päron låta er supa? och ni stannar på fester till 7 på morgonen, och dom gör inget?

dom flesta har ju en tid dom ska va hemma, typ 1... ni är typ extrema :o

asså inte illa menat, skulle också vilja ha det så. men hur resonerar era föräldrar? vill nämligen försöka övertala mina att släppa lite

2010-05-16 @ 22:08:15

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0