lite bilder från idag / sara

följde nyss milla till bussäään. och här blir det bloggning nu!



först käka milla och jag på chicken kebab, godaste!


efter liten shoppingrunda gick vi till vasaparken på picknick :) döö mys!


milla hade med sig detta, hahaha? sjukt goda var dom iallafall :D choklad-crispy-shakeade typ. hahah, gud vi fick oss ett gött skratt.


såhär såg jag ut runt munnen efter att jag ätit choklad-crispy-shakeade haha.


och en massa godis såklart hade vi!


sötisen städa mitt rum med. titta! =O


sjukt.. hon städa matildas med. men jag hjälpte till lite iaf? hihi. vad kan jag säga.. i just love her!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0