jätteglad


en bild ifrån Cypern 2010


Om ni bara visste hur himla glad jag är nu!! Allt faller på plats mer och mer, skolan, sommaren, kalendern - allt! Det känns verkligen så himla kul! Nu ska jag gå in till min syrras pojkvän och sno lite godis (han jobbar på Cloetta), hämta cola, en huvudverkstablett och sedan lägga mig i soffan och gotta mig under en mysig filt! Jag är så himla trött och den här långhelgen ser jag verkligen fram emot.


/E

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf blev du inte brun?

för att ha varit i cypern,

du ser mest röd vit ut? ;p

2010-05-13 @ 11:49:00

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0