don't call my name, alejandro



Inte så jättemycket att göra imorgon. Men hoppas endå att jag hinner med allting, för förtillfället fungerar inte min mobil, jag måste fixa sladd till datorn till mobil & våra kameror + att det är morsdag på söndag som jag hoppas INGEN missar?!


I've blonde hair, nice ass and brown skin. What could be more sexy & beautiful?
-Skämt åsido.
Bilden är ifrån en jumpa lektion på mig och Sharon. Vi är faktiskt klara med jumpan och förra lektionen var den sista i mitt liv! (Eller iallafall i skolan) VG blev det, jag hade varit sjuk lite för mycket + dåliga provresultat (pluggar aldrig till prov). Men jag fick Mvg i alla övningar så jag är nöjd.

Jag vaknade nyss också förresten, så himla segt. Somnade ca halv 2 och vaknade nästan halv 6. Jag somnade när jag låg i sängen och krama lille oliwer kissi missi ♥

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0