diggar halsfluss med vindruvor




jag i soffan just nu . . . är så jäkla arg för jag vill verkligen inte vara sjuk nu :(
 inget kan nästan inte bli värre!
jag ska trixa lite med design osv, skulle kunna plugga men vart fan hittar man den orken?
Tack käre vindruvor för ni finns för mig IDAG.

Förövrigt kom jag hem från en seg stanrunda med tjejerna. Mcdonalds aka donken aka mc vart vårat häng ställe, hahah fyfan, klart att min & bellies buss hem skulle pajja med, hemma cirka en timma efter beräknat?USCH.
puss och dedär / tilda


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0