dagen före måndag

Heeeeeeeeeeej matilda här!
NU vill ni veta hur de gick på tävlingen va , heh? Jag kom tvåa i L:a1 programmet och femma i Lag03 programmet, jag är nöjd ska ni veta.
Väl hemkommen därifrån kom bella och hämta upp mig med moppen , vi åkte till mårn och träffa katten sen kom lite killkompisar till oss, chill & mys i mårn blire som vanligt när man e där.

Nu kom jag hem från blacka, jerre va hygglig och skjusa hem mig och nu e min älskling här, film & mys .puss på't <3


bild från våran 1års dag.


det här är min lovly ponny.
jag har kärlek
jag ger kärlek
jag får kärlek.


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Carro

har du inte någon film från när du tävlar ? ( :

2010-05-03 @ 22:11:33

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0