YESTERDAY


- Evelina yesterday.

Städat rummet
Lagat mat
Rippat ett par jeans
Varit barnvakt

Nu ska jag unna mig själv en kopp kaffe & en film tror jag (samt nagelfix medmera). När jag varit hemma en hel dag så är jag jämt & ständigt hungrig, varför vet jag inte.
Och desto mer jag äter desto mer kräk känsla får jag efter varje mål, helkonstigt.
Annars så är det bra, Fredag imorgon & helg! Jag tycker veckan har gått ganska snabbt och det är skönt!

Någonting måste hända i helgen, jag ska iallafall åka bort ifrån min stad. Spelar ingen roll vart eller hur långt, bara jag kan ta mig med tåg till placet!

/ Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0