Utseénde / tilda

Dagens Outfit


Dagens Hair



Dagens Facelook


Written about a importen reason

Tycker ni det är viktigt att vara mån om sitt utseénde?
Det tycker jag iallafall , jag skulle vilja att alla människor tog hand om sitt utseénde så gått dom kan,
visst kan man ha både inre och yttre skönhet men genom att visa sitt yttre kan det inre komma fram såklart tvärtom med men eftersom vi människor har blivit så fixerade hur vi ser ut (de flesta av oss) räcker det inte att bara visa sitt inre .
Man kan opera om sig så man inte ens känner igen sig själv längre , helt sjukt enligt mig..
Blir så trött på alla jäkla förortsbarn som lever kvar i gränder, ja ni vet vad jag menar(?)
de klagar i vilket fall på alla som ändrar sig eller fräschar upp sig och alla de orden de säger sägs av avundssjuka, därför tycker jag att alla ska tänka på att vara mån om sitt utseénde istället för att sitta som en deghög och deppa kan den personen visa vad den har och INTE klaga på de som redan har något.
Visst alla är fina som de är, jag menar inte att man ska ha kilo smink och uppstoppad i ombekväma kläder.
Alla gillar att klä sig i nått så jag säger använd den stilen och gör nått åt saken iställe.
 ciaoooo


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0