LICK ME LIKE A LOLLIPOP

Evelina, Evet, Eve eller blondaa här!

My day in pictures


Jag (EVELINA) & Lina!  visst är vi söta
( i skolan )


såhär sommarskönt var det ute idag när jag var ute en snabbis med en vän!
Jag bländas till och med av solen!
Dagens outfit: just ask :)


Jag & min bby. Det var faktiskt sju månader sen jag träffade honom förutom idag.
Blev en fika på coffe house. Senare drog jag upp till andra hemmet (viktor) Köpte med mig en baguette på vägen upp på fiket också. Mumms!


mohammed & sara!


tvungen med en bild till. sjukt himla härlig tycker jag!
summerfeelings
Rippade jeans är förövrigt galet snyggt.




Jag måste tyvärr fortsätta pååpekaom att lil wayne är dyngsnygg.
Jag tycker faktiskt han har grym stil också!

I know the song is old. Men det var bra kvalitet & han är sexig as usual!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Feliccia

vart kommer jeansen på andra bilden ifrån? :) <3

2010-03-04 @ 19:03:49
URL: http://feliccia.webblogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0