Canzone Da Discoteca


ouff. jag vaknade precis. Sov gjorde jag, och det var riktigt skönt! haha.
Somnade sisodär efter sista inlägget och nurå? Sara ringde och väckte mig för att kolla tåg till skåne.
Jag kommer nog ha jättelätt för att somna .. eller inte va. Jag funderar på att ta en tripp till ica och köpta snacks faktiskt, så jag kan underhålla mig med något inatt! Annars är det bra med mig, lite pain in th'a  head men vaf*n, om man är fin så lider man pin :) haha.



en av de första riktigt soliga dagarna, ser det inte härligt ut?


jag tycker vi kör på denna låten igen.
såå himla härlig

/EVELINA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

ääälskar verkligen er blogg! :)

2010-03-29 @ 20:36:59

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0