ponnytider

Jag sitter fortfarande och kollar på ponnyakuten och aw vad gulligt det är. Jag tycker det låter så gulligt när de förklarar hur fina deras hästar är och berättar hur de kan säga allting till dem och så. ouff mysigt! Bara för de så får ni några bilder på mig och min förra d ponny.

weredis hallo.
saknar detta sjukt mycket!









hihi baby.
/EVELINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0