bad boys bad boys

Godmorgon! hur är vädret? ska gå och kolla hihi.. helt okej faktiskt! Solen försöker ta sig fram mellan molnen och det ser ganska klart ut. Lite molningt dock men nästan 15 grader ;o! Idag är jag lite småsjuk faktiskt, jag var ganska pigg imorse när jag blev väckt men jag har gått med huvudvärk i 4 dagar nu och min hals är inte på topp så jag orkar faktiskt inte åka till skolan idag. Det får bli en pluggdag hemma och vad gör inte början på dagen bättre än att äta godis? Mumms.. bra frukost dedär.




haha. så snygga vi e, jag och ssaruus :)

Nu ska jag ner och göra breakfast.
puss sålänge/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0