Sommarköp- tips!


matilda   sara   evelina (vi tre som bloggar)
En del glömmer säkert bort att vi faktiskt är tre som bloggar! Synd bara att vi har våra små perioder där vi verkligen är med varandra. Förut var jag (Evelina) med bara Matilda nästan, vi hade verkligen sjuukt kul, tänkte exakt lika dant och hela köret. Nu hänger jag mer med Sara och vi har också sjukt kul och bra tillsammans! Snart hoppas jag alla tre är igen, sommaren kommer snart också iöfersig. Och då kommer vi mer eller mindre leva tillsammans tror jag! Vi ska semestra tillsammans så det kommer bli så himla nice! Älskar iallafall de här brudarna. Finns inga bättre hottemptations! Och jag hoppas verkligen de vet de. Vi har gjort allt tillsammans, fram & mot- gångar, allt har vi gått igenom, vi har blivit sjukt starka genom varandra med. Jag är ett fett j*vla stort careface på folk oftast, säger vad jag tycker och anses dryg för det, men sån är jag liksom nu. Förut tog jag skit men inte längre, aldrig att jag skulle! Men det är nog som paulina (danielsson) sa, om man ska blogga så måste man ha ett bra huvud och kunna stänga av eftersom att man får ta så mycket skit. Visst, mer än östergötlands största blogg har vi inte men vi har endå redan känt av skiten (som inte ens är skit enligt oss) Haters kommer vid framgång, eller hur? Så fortsätt provocera oss och hela köret. Vi bryr oss inte :)


Två gamla random bilder, lite burr och lite canserpinne. But i like it.
 




Ni har nog sätt denna bilden tidigare (riktigt ful haha). Men ser ni den där grejen jag har över bh:n?  Den är ju perfekt att ha när man har väldiga oversize linnen till exempel, antingen över bh eller istället för bh. Förra året var det inne och i år har det även börjat igen! Troligtvis kommer de flesta gå med dem men jag kan tipsa om att dem nu finns inne på monki. I rosa, orange och grön. Alla de tre färgerna är dyngfresha och kostar endast 80 :-/ st. Vilket kap va?! Tror att de kommer gå åt snabbt, för gud' vilken sommarkänsla!

Hoppas ni mår bra förövrigt.
Jag ska ner och fixa lite nu
puss/ Evelina



Hottemptations Kommentarer
Postat av: ae va

Du är helt klart snyggast utav er 3 som håller i bloggen iaf ;)

2010-03-27 @ 23:42:03
URL: http://..

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0