Firstdancejustinbieber

Nu ska jag sova min skönhetssömn själv i min j*vligt underbart sköna säng. Jag har ont i hela kroppen och jag behöver verkligen vila! Dock tog jag en snabbsömn runt 19.00 i ca 3 timmar så jag är inte så trött som jag skulle vilja vara nu. Men när jag väl lägger mig så kommer jag sova så himla skönt så det är sjukt! Haha!

Imorgon kommer vara en ganska buzy day med mycket planering och ärenden. Jag bloggar imorgon när jag har vaknat till ordentligt för nu ska jag sätta på en film och lägga mig i sängen med laptopen. En kvällscirre på det här? mumms!

Internet är hel konstigt och jag kan inte lägga in några bilder så nu fick det bli text.
Sov gott och sjukt snyggt!
ciao/ Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0