EVELINACUTEFACE

Some nightwords.
Jag tänkte faktiskt lägga mig i sängen nu och måla naglarna, plugga och lite sådär. Skolan tar verkligen kol på en & man orkar inte göra hur mycket som helst hela tiden.  Skoldagar är faktiskt bäst att bara ta det lungt. visst en lill- lördag här & var skadar väl inte but i think u guys get what i mean. Jag går iallafall i tvåan på gymnasiet och jag vet vad vissa av er som inte kommit dit än kommer att väntas- jättemycket jobb! Dock känns det rätt så meningslöst eftersom att man pluggar betyg just för att komma in på gymnasiet. Sedan pluggar man 5 gånger så mycket på gymnasiet för att komma in på högskolan. Annars är det så worthless..

Föresten tycker jag att människor ska våga stå upp mer för sig själva.
Våga säg vad ni tycker & utryck era känslor så som ni verkligen vill. Strunta i om någon reagerar konstigt, du är bara speciell. Våga köpa den där coola tröjan som ingen har, just för att du vill & vågar sticka ut. Det är bara coolt. I slutändan tjänar man på att sticka ut och gå sin egna väg helt klart.

Det sämsta man kan göra om man har dåligt självförtroende är att kolla ner på andra bara för att man innerst inne vet hur avundssjuk man är på personen. Jag tycker alla ska börja rycka upp sig, våren är faktiskt påväg & då ska man väl inte gå omkring och snacka skit bara för att man inte har något annat för sig?

Jag får iallafall oftast bra respons/ kritik över att jag vågar säga ifrån när någon gör något fel. Jag tar heller inte åt mig skitkomentarer men lyssnar det gör jag alltid. Jag går min egna väg och gör det jag känner för. Jag skulle aldrig sjunka så lågt så att jag snackar skit om folk jag inte känner. Alla snackar skit, och visst kan man slänga ut sig skitkomentarer, men människor man inte vet någonting om ska man inte ens yttra sig om.

Blev en hel del.
Men värt att läsa en sån här kväll då de flesta ändå bara klickar runt!
Puss & godnatt. Nu ska jag sova!



/ Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0