turn the lights on (8)

Brun utan sol är ju inte fel ? nae jag tar lite sånt nu trorja blir äcklad av att se mina vita händer framför mig nu.
Får hellre hud cancer än hjärncancer och där fick ni veta mitt IQ.

MÅR NI BRA?  jag är trött på alla som är utomlands eller ska åka.......... kallas avundssjuka !:(
i själva verket är det ju inte dom jag är trött på utan min mamma i det hära fallet .
Ganska synd om morsor för efter varjje fel ja gör kan ja skylla mamma för hon födde mig .äsch , allt är bra.
Nu gillar vi mig här, jag ska äta och jag känner stor kärlek och saknad till vissa folk och de gör mig irriterad att jag ens känner så. varför? jofan för ni är allt&ingenting


matildaalovisa på bdb , ska bli nörd där igen. gud ....



/matilda


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

funderar du på och bli blond igen?

2010-03-29 @ 17:16:09
Postat av: Anonym

huhuhuh, fotoshop ?

2010-03-29 @ 23:20:45

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0