SaraBlondie Gästbloggar

Hej alla babes! Sara heter jag, bor i Göteborg och har faktiskt inte kännt evelina så himla länge,  riktigt go tjej faktiskt! Sitter hemma hos henne nu. Idag började min dag i sängen, med en dator i knät och gjorde klart min svenska. Nu vet ni det. Sen så åkte jag in till stan mötte upp crillevännen, lovisa och hennes kompis Evelina satt och fikade för det mesta. Sen vid fem kom Evelinabajs och vi åt chickenSCHEBAB.

Vi har käkat äpple och doppat i smält choklad, svär det var väldgt gott! Och sen nu chips och cola. Ska väl lägga oss om en stund och imorgon TAGGAR vi! hähä.

Har en fråga till er. Skäms ni att prata om sex?
Själv älskar jag sex, skäms inte över att prata öppet om det, men känns ju lite dumt att snacka sex med en oskuld men men. Varför ä det så pinsamt för visssa? Sex är väl som att prata om mat? Samma sak, ska jag skämmas när jag säger ''mamma köp äpplen'' haha ni fattar. Godnatt HÄR är min blogg också.
/ SARA RIBBERFALK
¨
Evelina sa: Ta denna bilden, baa för att


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0