SAKNARRRR. / sara


saknar det här. gänget!


vi (hottemptations) brudarna innan utebio så jävla klockrent.


bästa. saknar min vän basse, jag har sjukt kul med han :D (killen till höger på bilden)

det är lördag och nu ska jag gå och möta min crille. vi hörs snart.


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

sara, ditt hår är verkligen jätte fint i detdär bruna! har du tänk att färga det så igen? :)

jätte snyggt verkligen !

2010-03-21 @ 12:55:53

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0