once again


.. kommer den sk '' alien bilden '' upp. Haha, ser jag inte ut som en ailen eller? haha.. lite söt är jag väl? ;)
Ni får er nog iallafall ett smile på läpparna innan kvällen är slut! Nu tänkte jag ta och gå och lägga mig, allt snack om modellgrej får mig såååå trött. Jovisst, visst har jag kontakt med såna med, ni som inte visste det förresten.

Imorgon är en ny tuff dag och jag måste vara utvilad! Så vi hörs imorgon. Sov riktigt gott & snyggt.
puss&hej/ Evelina ♥

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0