NU är jag bra sugen ...

Jag har städat hela eftermiddagen så nuu är jag bra trött och bra sugen på nått fett, hatar att jag känner så  men behöver verkligen unna mig nånting nu , det förtjänar jag tycker jag ... haha! Har plockat fram en skål på bordet får se hur länge den är fylld med chips ;) jag saknar min pojkvän so r för trött för att komma till mig idag.

P.S Norrköping har fått snökaos igen så kom inte till stallet idag på nått sätt, helt fucking sjukt.

hahah älskar seriösa bilder :D / Matilda


Hottemptations Kommentarer
Postat av: carrro

assso matilda, hur kan ja få tag på dig?

msn funkar inte på min data, och deras är typ alltid upptagen, du har inte skype eller faceboook!

SAKNAR DIG HJÄRTAT <3

2010-03-01 @ 22:20:48

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0