new watch


(zoovillage)
http://se.zoovillage.com/store/ Tips för er killar & tjejer på massa humörkläder. Checka!

Denna gången blev det en grön. Tack så jättemycket fina Crille.
Tänkte en rosa men en sådan ''har'' jag redan ifrån t- shirt store. Crille fick välja den han ville och lime grön satt ju som ett smäck! Kommer inte hem inatt heller förresten (vet att jag har lovat er massa bilder men ni får vänta lite), jag tycker det är skönt att vara kvar här i stan nära skolan och allt. Sara och jag har också gjort klädombyten och sånt så det är riktigt soft!

Filmtips nr 2: John Tucker must die (en collage film till). Dock tycker jag att en tvåa på den filmen skulle vara klockren! haha. Hörrni, jag tänkte laga mig lite mat och ta fram och läsa lite om första världskriget, det låter väl a-a-a-a-as kul? :)
hörs senare/ Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0