monday you can fall apart

Godmorgon!
Klockan ringde vid 11 och ca en timme efter (Eftersom Att jag Somna om) ringde mamma och sa Att hon Redan hade akt till jobbet så denna dagen blev Inte som Planerat. Men jag har en hel grejer Att göra hemmaså Det som jag skulle gjort i Norrköping får vänta! Har tagit fram en hel del mat som jag ska laga och sånt. Och jag är Verkligen helt sjukt j * vla sugen på Sub- Way, en 30 cm sub med tonfiskröra och en XXL cola till, haha. Där snackar vi riktig mat;).

Men ja ska Röra mig neråt nu och Börja med maten Eftersom Att mannen i huset snart kommer hem! haha.
Ha en bra måndag (Veckans näst sämsta dag)!


 

/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0