måndag med boys / sara

efter skolan idag åkte jag in och mötte Crille istan. vi gick och sola sen mötte upp Jesper. vi tre gick och åt mat på Resturang Pasta Snäckan. Sedan köpte jag ett par skor och vi gick och hyrde två filmer. Sommaren med Göran och Så olika. Vi gick sedan till ica och köpte hem coola, godis och chips. Dom följde med hem hit och nu håller vi på att se Sommaren med Göran, jag, crille, jesper och matilda. Älskar filmkvällar. dom sover över här dessutom :)

Förresten, I love you saraa /crille


crille och jag just nu. bra cam..


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0