jag längtar .. /tilda


till att få betygen till sommarn på skolavslutningen


till att få gå med kortbraxorna igen i sköna solen.


och få bära alla snygga/sköna outfits.


till mysiga sommarkvällar med pojkvännen.


oxkså till alla mysiga middagar på terassen.


till att få gå på liseberg och galna runt.


till att få gå på mysiga utecafér med vännerna


 till fina sommardagar med fina personer påväg mot en galen natt.


till att få plaska i havet igen och gud vad jag vill ha sommar.

Finns hur mycket som helst att lägga till men de skulle bara ta längre tid 
för jag ska va social mot min pojkvän och se klart filmen "luftslottet som sprängdes" nu så puss på er :)
Sara och crille koinar oss btw.


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0