im walking on sunshine baby

im better than your ex n' im better than your next. - heelt klart!
Mjo typ så känner jag nu med det jättefina fina vädret och morgonfrukosten på balkongen. Denna natten var även den galen då vi tog hit några boys och drack och hade oss. Me like! Det kommer bilder sen när jag kommer hem (jag har inte varit hemma sen i torsdags, därför seg på nya bilder förutom cam!). Jag har inte direkt en kamera sladd i bakfickan vart jag än går ;). Men bilder från hela helgen kommer ikväll.

Dagens händelser är väl att jag ska hem ''äntligen'' haha. Imorgon är det skola & då har jag prov så jag ska plugga på som tusan ikväll! Pappa ringde för en stund sen & tre resor är inbokade already. Mumms vad glad jag blev, Fjällen- Cypern- Thailand!  

Ska bara skriva att ni som läser bloggen borde va avundssjuka på mina vänner & mig. Spontaniteten är alltid på topp och livet är en fest. Mer spontana människor sökes! Nkpg suger utan oss :)!

/ Evelina

Glee Cast – Halo / Walking On Sunshine (Glee Cast Version)

Dedär blir jag glad av! tryck om ni har spotify

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0