hos crillert / sara


svart-vit.

Zorry för dålig uppdatering IGEN!  jag sov hos crille inatt och ska göra det inatt igen. vi kom hem hit för ett tag sen. jag slutade vid lunchtid skolan idag, åkte in till stan till lägenheten där evelina håller till ;) vi fixa oss och drog en lunch på coffeé house! min vän jossan kom in till stan lite senare, då vi mötte upp crille. så åkte jossan, crille och jag och kolla på Philips hockeymatch. skön dag. skön tisdag. imorgon står jag i caféterian i skolan hela dagen med elin.s! gilla mitt softa liv på tal om annat. vet att ni är avundsjuka :)

BILDER KOMMER. PROMISEEEEU.




Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

måste ba säga att ni tre har skitcool klädstil!

2010-03-17 @ 11:01:07
Postat av: random bloggläsare

oh sluta provocera, eran blogg är skitbra utan att ni säger "vet att ni är avundsjuka"

2010-03-17 @ 11:48:46

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0