HEMMA :) /tilda

HEJHEJHEJ!
saknat mig ? hihi
jag är hemma från romme nu som hela min klass var med på, wihhu älskar er , bästa klassen!!

Jag har fan haft det skit skönt , skit kul och alla är bäst .
Vi åkte skidor, var ute och åt & kolla runt i det stora köpsentret (KUPOLEN) i Borlänge som var större än väntat ;)

BILDER INNAN MIN KAMERA DOG FÖRSTA DAGEN (bella vännen skickar mer och linus-ida med i hope?) 








jag och bellie klockan 6 på morgonen glada som små solstrålar såklart, haha. (påväg till romme)

senare bussresa bilder:














FRAMME I ROMME , SKIDBILDER: 
(jag i rosa mössan)


















Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0