godmorgon

hej och godmorgon! Jag somnade jättegott igår och vaknade runt 10 idag? Nu ska jag och Emma laga mat & sedan dra oss mot stan. Jag funderar på att ta en fika och kolla igenom lite arbete. Sånt som behövs! Sedan blir det hemdax. Finally hah' ;). Älskar att vara spontan och driva runt. 1 vecka sen jag va hemma nu!


''scotty does'nt know''

Från Euro- trip filmen. Klockren verkligen. Om ni inte kollat, så kolla på den! ;D.
Jag är so in love with collage- filmer. Kan aldrig tröttna på dom!

Ingen bloggtorka ikväll inte. Promise!

/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0