EVELINA HÄR.

Ush vad seg jag känner mig, Jag har iallafall sovit i ca 4 timmar efter skolan och nu när jag vaknar är halsmandlarna jätte stora, jag kan knappt prata/ andas och jag kommer inte kunna somna? Kul.. men sånt är livet ibland, riiight? Imorgon är det fredag och jag får se om jag ens orkar ta mig till skolan eftersom att jag är så himla seg. Denna helgen har jag en lägenhet i stan så det är riktigt soft! Får se om jag ens ska festa, folk tjatar men jag har festat och druckigt så sjukt många dagar & helger i rad nu så jag orkar knappt inte längre. Istället blir det väl att sitta ''hemma'' och dricka cider eller något liknande, de är mysigt faktiskt!

Jag har fortfarande inte laddat min kamera (seg som jag är) men jag måste fixa de innan helgen iallafall! Så jag kan lägga in lite bilder till er!



Lite av ''dagens outfit''- Hängbrallor som är rippade lång grå tröja med mönster och lite så.
Sov inte hemma idag så orkade inte anstränga mitt utséende haha!

Just ja! Jag SKA göra en rippningsvideo som jag har lovat, absolut! Men jag måste ha min kamera då, för jag kan inte ladda upp på youtube i andra format (vad jag vet haha). Och den kommer faktiskt att göras! Även när jag lockar håret om ni vill såklart, går inte direkt skriva någon ''guide'' eftersom att det är svårare att förstå!

Nu tänkte jag ta en dusch och sen hämta något gott att dricka. Åt lite soppa nyss för att värma halsen, känns det bättre? naej. haha.  peace sålänge.
/ EVELINA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0