bella tyra show.

Ouff vad trött jag är.. Jag kom hem ifrån skolan lite innan 4 kanske? Sen åt jag räkmackor och sådan(mumms!) Och javisst, klart jag åt våfflor idag med, ni har väl inte missat att det är våffeldagen? mumms på de med! Och nu sitter jag med en fet candybag och trycker i mig, ännu mer mums haha. Jag somnade mellan 16:30- 17:00 och vaknade nyss haha. Good luck to sleep good hah'?

Men ni, nu är det ju --> http://nyheter24.se/bella-tyra-show (bella- tyra show).
Missa inte det!

jag skriver lite senare :). puss
/EVELINA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0