BALLARAVSTÅL

ush jag behöver ballar av stål nu känner jag, så jag går och sätter mig och kollar lite på de programmet, sen är det mitt favourite program; Keeping up with the kardashians. Snyggaste tjejerna lätt.

Annars så vaknade jag nyss, jag är heeeelt slut, over and out. Men nej ni hörrni. Nu ska jag gå till tv:n igen!

Men kom ihåg; Kanal E- keeping up with the kardashians klockan 22.00.


tänkte sätta mig och rippa ett par jeans med. Perfekt till sommaren!

/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: s

vilken tid kmr Keeping up with the kardashians? tacksam för svar! =D

2010-03-21 @ 23:28:18
Postat av: bara jag

hur rippar man jeans själv? ;o

2010-03-22 @ 15:02:47

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0