right back where we started from

BILDBOMB


evelina&matilda
efter bussresan från sörrping till kalmar stannade vi på en mysig resturang i kalmar innan vi åkte vidare ut till öland, gissa om vi var slitna efter gaypartyt som höll på till 5 på morgonen? Haha bussen gick ju 10.50 från sörrping så inte mycke sömn för oss .. kanske syns på bilden? ;p

sara & evelina på resturangen.
I fönstret som är öppet bakom evelina satt en kille och spela gitarr&sjöng hela tiden , haha värsta härligt!

jag och evelina på bussen till öland.


jag . när vi åkte över ölandsbron.


evelina på ölands djur/nöjespark, vi hade skit kul där haha.


jag. ett brabildbal då ni ser min jäkla ögoninflammation (i djur/nöjesparken)


jag och eve i parishjulet, visste ni att öland har skandinaviums största?


cool pic, hah?


shopping och glass i färjestaden, vi tre♥


jag och eve.


såhär såg de ut i våran stuga när packningen kom in från början, haha igår när vi packa såg man inte ens golvet


vi roade oss mycket med wolleyboll på tomten, kass kvalite på kameran men de gjorde bilden mysigare?
vi tog oss även till stranden och träffa folk där vi spela mycke beachboll, askul!!


sara och jag. Vi drog in till kalmar en dag igen.


och käka på samma mysiga restu ..


evelina babe.


sara och jag  på restu ..


crille , jesper och challe mötte oss i kalmar, hhaah!


eve and säära.

MIDSOMMAR

evelina och emma


moi.


evelina , sånt där schtekväder hade vi hela veckan fast synns inte på saras och min kamera , den har vart med om lite om man säger så haha!


emma och jag


sara & evelina.  inte ofta man ser eve i klänning , right ;)


vid campingen


jag och jesper på stranden


randomly


crille och jag.


jag i svenska havet.


jesper och jag on tha beach






när vi två blir en ♥

MIDSOMMAR-DAGEN


här satt  vi tre och kolla solnedgången.


jag och eve där vi satt och kolla solnedgången.


vi tre♥





hela midsommar helgen firade vi i köpingsvik på öland , ni vet den största campingen?det kmr tusen tals folk dit och vi hade så galet kul allihopa, träffa på jätte mycke folk , helt galet! Och det var bästa veckan nånsin, så himla glad blir man när de bara är början av sommarlovet med hhihi!

Blevinga mer bilder med våran kamera men eve har väl några hundra mer och mycket bättre kvalite, ni får nog dom snart!?
Kul att det hära inlägget tog mer än en timma att göra, min data lagga sönderrrrrrrrrrr.
/MATILDA 


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0