när alla vännerna gått hem, och festen är slut för länge sen ..



sara till vänster och jag till höger!


tvillingkärlek hiho! jag och sara




lina , steffe och liser , so cute :)

fanny , bella , jag , lina l och lina s =)


lina och macke , så söta !

john, macke , jocke, sandra , emilia, emma , becca, sara , angelica, fina som helst!

hahahah





fabbe och lina, SNYGGA!

jerre, sara och jag&jacke in tha background!

OBSEVERA att jag anlände både till balen och hem i tårar (jag hann inte fixa mig ett skiiiiiit)
men finns inte ord för vilken underbar kväll vi nior hade, sorgligt att imorn är sista dagen vi ALLA gör nått tillsammans ..
Kommer sakna allt, och det trodde man ju aldrig? Men bakom varje vägg finns nått annat så bara se vad livet bjuder på, alla var så himla fina den hära kvällen var tvungen att säga det och jag tycker om alla er så otroligt mycket! VILL INTE SLUTA JU, aya nu kom min pojkvän hit helt random haah♥

puss på er IMORN BLIRE LISEBERG , så kom och träffa oss i göteborg  =) /matilda

p.s bilderna från balen är kopierade av vänner och mer bilder kommer.


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0