Gårdagens Shopping!

Har inte koll på priserna för tog med kameran hit ut till eve så priserna är hemma ..

Spets topp 199 kr och Spets linne 149 kr (?) från Bikbok!


Basic linne 129 kr (?)
och var tvungen att vara en wannabe och köpa en transparell skjorta, 199 kr (?) från H&m!



Summer Night Jacket 400 kr och Höga Stentvättade Jeans 50% Rabbat så 175 kr,Från Monki!
Jeansen användes igår, kanske syns? hyhy


Söt tröja 250 kr från Monki!
Denna tröja användes även igår, färgerna tillsammans med jeansen vart jättefint men jag skulle nog hellre valt att matcha jeansen med en oversize magtröja, fint om det ser "fluffigt" ut upptill om din outfit är tight ner till tycker jag, eller tvärtom!
Fick dock inte med mig så mycket hem i garderoberna som hade önskats men de här duger ett tag, tills paniken kmr igen? Hade iaf en fin dag med tjejerna istan :) Kvällen-natten-morgonen hos petter med gänget var crazy men jag älskar random somsagt♥ Jag och min vän steffe hade "sup"tävling och jag tror stefan vann?
haha vad jag minns iaf.
Puss på er allihop!

Nu sitter jag , sara och eve ute hos eve på wi´chan!! Vi har jätte mysigt med massa gotttt, vi sover här inatt och vi hörs snart i think. Kramar! /matilda

Hottemptations Kommentarer
Postat av: anonym

priserna står på lappen. man behöver inte ha kvittot.

2010-08-16 @ 13:33:19

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0