hemma & har EJ gått och lagt mig än.. / sara



kolla på klockan på inlägget. kom nyss hem från petter, jag tog 6 bussen hem med steffe. de andra sover,kollar tv, spyyyyyyyr. ae jag kände att jag ville åka hem. vilken natt asså. nu ska jag gå och lägga mig BRA SARA! haha mamma och min stora syster käka frukost nu och ska till jobbet. HAHA. gud..



jag och min förra ponny Ballyhar king, ni kanske vet vem han är ni som rider? c-ponny som är en av sveriges bästa hopp-ponnyer lätt! jag min idiot tröttna och sålde honom. jag saknar dig "harry" som inihelvete. vi red upp till msv B nationellt och va med i elit laget och kom 2a i DM ett år och i massor mer placeringar. vi skulle ha gått långt om jag hade kvar honom men han har gått väldigt långt med en tjej som heter Jackie? tror hon heter så. Dem har tävlat utomlands och ridit SM med mera.kommer aldrig glömma dig du finns i mitt hjärta fortfarande hur töntigt det än låter. I love you. 

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0