Godmorgon Måndag


Mumms. (För några dagar sedan)

Jag hade ingen speciellt rolig bild att lägga upp nu så de fick bli mat, för jag är så hiiiimla hungrig!

Jag vaknade nyss och jag tänkte lägga en filt på golvet framför tv:n och träna lite. Sedan blir de att göra mat och städa rummet etc! Jag får se vad som händer ikväll. Trodde jag skulle vara med Sara och Matilda men Sara ringde inte igår (dessie-lovers?) haha. Så Sara, hör av dig idag?
Man brukar väl tänka på de man vill så, jag kanske gör någonting annat. Men inga planer än!

Idag skulle jag egentligen åkt till Göteborg och träffat Sara, shoppat och festat! Men jag har en fotografering på onsdag så att så blev det inte!

Midsommar snart hörrni. Vad gör ni?
Vi tre firar på Öland. Vi har ett eget hus, ska någon dit?
Party!



/ Evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: sara

HAHHAHAHAHAHAHHAHA KÄFT EVELINA!HAHA

2010-06-14 @ 13:16:58
URL: http://saraadara.blogg.se/
Postat av: bea

har haft tanken på att köra midsommar på öland faktiskt. Vilka ska du dit med ?:)

2010-06-14 @ 13:18:43
URL: http://[email protected]
Postat av: julia

yes. vi har oxå hus på öland :D i sandviken^^

2010-06-14 @ 13:35:22
URL: http://jfisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

betalar du fotograferingen, eller är det någon mode agenturs?

2010-06-14 @ 15:49:17

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0